Notisbod notis:

Pembelian karya-karya Nurul Syahida kini boleh didapati secara online melalui ejen Mohamed Feroz atau melalui Karangkraf Mall. Setiap pembelian membolehkan anda mendapat tandatangan dan ucapan khas penulis.

Whatsapp/Hubungi: 019-2254910 (Abg Long)
Berikan (nama)(alamat)(nombor telefon)(kuantiti buku)

Thursday, January 31, 2013

Pemumuan! Pemumuan! (Cara anak kawan aku sebut Pengumuman)

Jadi sebab token dah sampai. Maka hendaklah saya umumkan di sini...

Bagi 50 pembelian secara pre-order daripada Ar Razi Network:


Anda akan menerima sekeping button badge edisi terhad SAYA SURVIVE SEKOLAH BANYAK PENUNGGU:


Kenapa "saya survive", anda tanya? Sebab itu gurauan antara saya dan kawan2 yang pernah tinggal di sekolah berasrama. Setiap orang yang berjaya tamatkan lima tahun di sekolah tu kami kata, "Dah survive? Tahniah!" It's an inside joke dan ditujukan khas kepada warga beloved "SMKA X"... dan saya nak share that with all of you.

Romantik tak ai? Teeheee...



Boleh juga digayakan dengan beg anda.... maafkan saya, sebab gambar ni takleh nak dirotate. Laptop saya agak mengong.

SILA BUAT PESANAN ANDA DI SINI!!! Weeeeeee~

3 comments:

MJ said...

dah order! harap2 dpt badge tu..>_<

Shai Kamarudin said...

Thank youuu bebeh. Tapi mintak maafla kalau kena menunggu lama sikit, sbb buku masih tunggu queue kat printer karangkraf. huhu

Anonymous said...

nk jgak bgde tu..kl beli biase kt kdai x dpt la pulok...tp xpelah..sy support u'r novel okay!!! chayukk...