Notisbod notis:

Pembelian karya-karya Nurul Syahida kini boleh didapati secara online melalui ejen Mohamed Feroz atau melalui Karangkraf Mall. Setiap pembelian membolehkan anda mendapat tandatangan dan ucapan khas penulis.

Whatsapp/Hubungi: 019-2254910 (Abg Long)
Berikan (nama)(alamat)(nombor telefon)(kuantiti buku)

Wednesday, January 30, 2013

Hikayat Raden Juli Adjeng Monita... in hicolor

Sementelah kehadirannya di situ mewarnai agung pawarna, Raden Juli Adjeng Monita bagaikan tidak bisa percaya tuah yang hadir dalam rona......

....okay, I was just spewing words with no sense... because I'm too lazy to find words for the introduction.


Okay, sebenarnya aku bukan nak letak gambar ni. Aku click gambar lain, tapi komputer aku load lambat, so bila aku click, tetiba gambar ni intercede... aku tau aku boleh remove, tapi oh what the heck... Alang2 iklankan sekali Harry Fear kepada orang. Ini Harry Fear. Do check his website and LIKE his page.


Ha, ini tujuan asal. Ini senarai para penulis BUKU PRIMA yang akan hadir masa Karnival Karangkraf hujung minggu nih. Aku akan ada kat sana pada hari Sabtu dan Ahad jam 2-5 petang. Janga carik awal2 sangat, sebab surely tak ada. Rumah saya dekat, so saya memang bertolak lepas Zohor punye...

Aku nak kata setiap pembelian SEKOLAH BANYAK PENUNGGU membolehkan anda mendapatkan token istimewa penulis, tapi masalahnya token istimewa penulis tu sampai hari ni tak jugak sampai2 ke rumah aku walhal janjinya hari Selasa. So takleh nak confirm.

Huh, janji melayu.

No comments: