Notisbod notis:

Pembelian karya-karya Nurul Syahida kini boleh didapati secara online melalui ejen Mohamed Feroz atau melalui Karangkraf Mall. Setiap pembelian membolehkan anda mendapat tandatangan dan ucapan khas penulis.

Whatsapp/Hubungi: 019-2254910 (Abg Long)
Berikan (nama)(alamat)(nombor telefon)(kuantiti buku)

Wednesday, August 1, 2012

BH, 1 Ogos


Ini bukanlah interview pertama aku, tapi aku suka interview ini.

Kenapa?
Sebab ia ditulis oleh Chaq, Polsc BFF aku masa kat UIA dulu. It's the most selamba interview I had, that's for sure. Tapi agak canggung due to the fact aku takde buku baru. Huhu.

Oh anyway. Few facts:

1. This interview was done masa Pesta Buku Selangor arituh
2. Tudung tu tudung Dressmehappy. Layari Dressmehappy facebook page (sempat iklan)
3. Gambar aku senget tu sebab aku tengah lean at rak buku sebenarnya
4. Ayat dalam tu yang tertulis "Saya suka menulis novel yang berlainan dari tema cinta yang klise" itu silap sikit sebab saya juga adalah seorang novelis tema cinta yang klise. Tak ada bezanya. Wakakaka.
5.  Saya suka gambar bawah tu sebab saya nampak kurus dan berkulit cerah. Jelas menipu orang awam. Hahaha.

No comments: