Notisbod notis:

Pembelian karya-karya Nurul Syahida kini boleh didapati secara online melalui ejen Mohamed Feroz atau melalui Karangkraf Mall. Setiap pembelian membolehkan anda mendapat tandatangan dan ucapan khas penulis.

Whatsapp/Hubungi: 019-2254910 (Abg Long)
Berikan (nama)(alamat)(nombor telefon)(kuantiti buku)

Sunday, February 20, 2011

Soklan dan Jopan

1. Apa yang anda buat kalau anda tahu member anda tikam dari belakang?
Aku tau ada member yang tengah tikam aku dari belakang. Aku biarkan je sebab aku belum ada mood nak balas. (*senyum angelic*)

2. 6 orang di hati anda?
Kalau aku sebut nama diorang bukannya korang tertarik atau kenal pun. Leonardo DiCaprio la paling kenal pun. Ha.

3. Anda rasa anda comel?
Orang yang perasan comel, tak boleh buat lawak perasan comel. Jadi untuk meneruskan tradisi lawak perasan comel aku, aku secara rasminya mengakui in real life, aku tak comel. Konpius?

4. Single or taken?
Taken by singledom.

5. Blog yang anda suka?
Blog yang aku suka, aku link-kan ke blog aku.

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Hahahahahahahahahaha. Aku wanita yang busy dan suka tido.

7. Latest text mesej?
"Oi aku taula ko novelis femes. susah sgt ke nk jwb call?"

8. Last phone call?
Aku tak ingat dah sebab aku banyak sangat tak jawab call nowadays disebabkan busy.

9. Hari terakhir anda menangis?
Satu hari tu aku terpegang plug laptop aku yang rupanya terkeluar dan mengalami kejutan elektrik yang dahsyat. Kaki aku rasa semacam sampai air mata aku termengalir plak.

10. List 5 warna kegemaran ?
Aku dah tak ada warna kegemaran. Tetapi semenjak dua menjak ni aku asik membeli stuff yang berwarna merah gelap, torquoise, putih, hitam dan ungu. Go figure.

11. Orang terakhir anda berYm?
Shikin Shukor. Borak dahla pasal tesis dia plak tu. Dah lama aku tak brainstorming.

12. Anda peminat MCR?
Ni tahun berapa dah? Aku suka lagu Helena je.

13. Apa perasaan anda bila jawab tag ni?
Tag adalah sesuatu yang aku buat bila aku malas nak fikir untuk tulis blog elok2.

14. Anda rasa tag ni best?
Biase je