Notisbod notis:

Pembelian karya-karya Nurul Syahida kini boleh didapati secara online melalui ejen Mohamed Feroz atau melalui Karangkraf Mall. Setiap pembelian membolehkan anda mendapat tandatangan dan ucapan khas penulis.

Whatsapp/Hubungi: 019-2254910 (Abg Long)
Berikan (nama)(alamat)(nombor telefon)(kuantiti buku)

Sunday, June 12, 2011

Kenapa Jep SEPAH?

Two days in a row I have been dreaming the weirdest dream.

Aku mimpi Jep. Yes. THAT Jep. Dari kumpulan SEPAH. Of MAHARAJA LAWAK. Sangat aneh, since like, tak ada sebab logika untuk mimpi Jep SEPAH. Entah, mungkin sebab novel terakhir aku, ada watak bernama Jeb, atau mungkin sebab aku tengok MAHARAJA LAWAK... aku pun tatau.

First, I dream Jep Sepah ajak aku kahwin lari sambil "likas". (don't ask. my friend dah tengok maksud likas dalam kamus. it's that machine yang gulung benang).
Then, aku mimpi Jep Sepah mintak maaf tapi dia tak jadi masuk reality show Korea dengan aku. Dia nak masuk dengan Cameron Diaz. (don't ask. mimpi aku memang kebiasaannya tak berapa nak difahami)

I told Mun about the dreams and she was like, "Ko ni asyik mimpi Jep je ni, apa kata ko tulis surat kat dia."

Aku nak tulis surat apa kat Jep?

Dear Jep SEPAH.
Saya asyik mimpikan awak.

............................................................................... gile ke apa.

Look, if I have like ten more dreams in a row starring Jep SEPAH in it, I will write him a letter by then. Or sue him for entering my state of sub-conscience, walaupun aku tak rasa dia bersalah dalam hal ini.

Aku rasa aku terlampau banyak bekerja.....

2 comments:

aina mardhiah said...

aina pun mimpi jep ajk kahwin . . tkpa kalo sekali,ni mcm byk kali . .

Anonymous said...

ha..ha..ha... i like ur dream. dream are always like that, with no reason or knowledge, its come n go n sometimes its always appear n sometimes it will gone 4 good by itself. so girl...its just a dream