Notisbod notis:

Pembelian karya-karya Nurul Syahida kini boleh didapati secara online melalui ejen Mohamed Feroz atau melalui Karangkraf Mall. Setiap pembelian membolehkan anda mendapat tandatangan dan ucapan khas penulis.

Whatsapp/Hubungi: 019-2254910 (Abg Long)
Berikan (nama)(alamat)(nombor telefon)(kuantiti buku)

Sunday, August 14, 2011

Jerut, cerut dan carut

Aku moody apabila:

1. Jadual aku disrupted
2. Orang buat aku menunggu-nunggu
3. Kerja aku berlambak tapi orang asyik desak aku macam aku ada masa yang sangat banyak di dunia ni
4. Aku terpaksa menghubungi orang yang sepatutnya menghubungi aku *ini kepantangan nombor satu*
5. Mangkuk2 ayun nak buat lawak bangang kat Facebook aku apatah lagi masa aku tengah stress dan hanya nak luahkan kat FB
6. Laptop aku buat hal masa kerja aku stacking
7. Aku memudahkan kerja orang dengan menyusahkan diri aku, tapi in the end orang cuma makin menyusahkan hidup aku
8. Orang masuk campur hal peribadi aku
9. Orang masuk campur hal peribadi aku
10. Orang masuk campur hal peribadi aku

Minggu lepas hidup aku penuh dengan sepuluh perkara di atas. Minggu ni kalau ada lagi antara di atas berlaku, aku memang sacrifice-kan kenikmatan Ramadhan dengan mencarut di FB/email/telefon orang2 berkenaan.


No comments: